Suomi Finland

Skip to the bottom

• @leka 5 weeks

Jeejee, kohta mennään taas. Viime aikoina on tullut tosi paljon biisi-ideoita, kun on uusi bändiprojekti & pari muutakin proggista työn alla. Tulee varmaankin väännettyä kaikenlaista musaa useista eri genreistä.

• @juoppis  5 weeks

Pari ideaa, joita haluan ehdottomasti kokeilla, sormet syyhyää jo!

• @nikke88 5 weeks

Ysiviis ja rilli on jo kuumana.

Pitäs kasailla jotaki sointukiertoideoita talteen, joiden pohjalta sitten lähteä vääntämään jotakin lähtölaukauksen kajahdettua. Uutta digipianoa on tullut pelailtua hyvä määrä ostamisen jälkeen, joten jos sen avulla lähtis biisejä kirjoittamaan. Joten eiköhän sitä kaikenlaista tule taas tehtyä.

• @alamous 5 weeks

Ehkä pari uutta biisii ja sit kenties pari jotain pöytälaatikossa ilman tekstejä olevaa asiaa jotka olis kiva saada puolitiestä maaliin asti. Tänäkin vuonna Roller Derby, Bändipuuhat ja muu elo vienee suurimman kaistan.

• @konemake 5 weeks

Ei oo rima korkealla mulla. Kunhan nyt saisi edes jotain aikaiseksi. Uusia softaleluja olis kyllä ja muutenkin vaikka mitä idiksiä, mutta aikaa, energiaa ja edes fyysistä tilaa on käytössä taas tosi vähän. Vitun duuni.

• @ianuarius  5 weeks

taidan tehdä lyriikoita lähinnä, että saa treeniä silleki puolelle enempi

• @vessajono 5 weeks

Ostin just melkein 300 eurolla plugareita niin pakko varmaan yrittää saada edes jotain aikaseksi

• @nikke88 5 weeks

@vessajono Koko rahalla pelkkää Sausage Fatteneria 5/5

• @njihe 5 weeks

no terve taas! yritän tehä bändeille biisejä ja joujou

• @torniojaws 5 weeks

Jee jee, eiköhän taas se 14 kasaan

• @klaus  4 weeks

Foomi on aina ollut vähän hankala mulle, kun pitäisi käydä töissäkin. Varsinkin englanninkieleisten sanoitusten kirjoittaminen vie kamalasti aikaa. Olen miettinyt suomeksi sanoittamista, mutta sehän se vasta aikaa viekin, kun silloin ne sanat jotenkin tarkoittaa enemmän.

Varovainen arvioni on että ainakin kuusi tsibaletta tulee tehtyä, vaikka biossani leveilinkin viime vuoden 50/90 Challengen voitolla. Ei tää niin helppoa ole, kuulkaas! 😀

• @persaab 4 weeks

Katsotaan löytyykö yhtään aikaa tälle.

• @kirjis  4 weeks

Ulko Suoma Lainen täällä taas, hei. Toinen kerta, tällä kertaa koitan esim. tehdä biiseihin alkuja ja loppujakin, enkä pelkkää groovea. Katsotaan, tuleeko mitä. Ainakin olen sopivasti korvatulehduksen runtelema.

• @eighteenisnine 4 weeks

Ei ole paineita tälle vuodelle. Jos yhden tai kaksi biisiä saisi tehtyä demoasteelle, albumiin ei riitä aika mitenkään.

• @leka 4 weeks

Kädet syyhyää...

• @hakk  4 weeks

Ulkosuomesta olen myøs. Viime vuonna tein vain englanniksi. Jospa tänä vuonna tulis jotain sekä äidin- että anopinkielellä 😉

• @sunherd 4 weeks

Kyl kait se pitäis taas lähteä kehitteleen juttuja, kunhan saa syötyä. Viime vuonna tyssäs keuhkokuumeeseen, mutta nyt ei tuntus olevan kovin pahat coronatkaan.

• @ianuarius  4 weeks

@hakk suomi svärje ja sami

• @zekink 3 weeks

Oon yrittänyt FAWMia pari kertaa, vain kerran oon saanut jonkinnäköisen biisin julkaistua. Jostain syystä polttelee yrittää uudestaan tällä kertaa, jos saisi vaikka pidettyä riman tarpeeksi matalalla.

• @sunherd 3 weeks

Ai hemmetti vähän tökkii. Logic kaatuilee, tulee vaan ideoita, joita ei jaksa tehä loppuun. Pitäsköhän olla sittenki ottamatta paineita, jos ei ees yrittäiskään tehdä välttis 14:ää biisiä ihan.. 😅

• @kirjis  3 weeks

Jos tekisi vaan mies + kitara -meiningillä, ei menis 12 tuntia per biisi äänittelyihin. Mutku.

• @njihe 3 weeks

eka töräytetty. Bändi kaipaa biisejä, joten ei kun hommiin

• @bamsekarhu 3 weeks

Ensimmäinen pörähti Finnish Game Jamin sivutuotteena, seuraavaksi jotain synthwavegoottihöttöä Tia sitten sinfföönistä death metalia. Tai jotain retropelimusaa. Ehkä joku aihio bändillekin.

• @seffa 3 weeks

Aion inspiroitua Yamahan käppäsynasta (VSS-100), pitänee myös testata sen sampleominaisuutta.

• @js6 3 weeks

Juu, joo ja jee!

• @leka 1 week

No niin... yks punk-biisi vielä ja sitten muun materiaalin pariin.

Leave a Message. Log in to FAWM or sign up first...