John Fahres 14

@johnfahres 

19147 US   Jan 2007

www.facebook.com/JohnFahresSolo  

Artist Bio

Influences:   Many and varied. :)

HERRRRRRRRRRRRRRRRRE WE ARE! BORN TO BE KINGS! WE'RE THE PRINCES OF THE UUUUUUUUUUUUUUUUUUNIVERRRRRRRRRSE! YEAH!

Songs (14)

#1 Babble Techno (Tribute to Daft Punk) 1
Feb 23
#2 April Fool 3
Feb 27
#3 When Ya Gonna Come Around 1
Feb 28
#4 What A Difference A Year Makes 1
Feb 28
#5 Dead-Blooded American 1
Feb 28
#6 I Wanna 1
Feb 28
#7 Uncertain 1
Feb 28
#8 Hive Mind 1
Feb 28
#9 I Wrote A Song Too Difficult To Play 1
Feb 28
#10 All I Want Is Passion 2
Feb 28
#11 Our Thoughts 1
Feb 28
#12 Mixtape 1
Feb 28
#13 John The American 1
Feb 28
#14 Hold It Together 1
Mar 1

Soundboard

    Leave a message. Log in to FAWM or sign up first!
  • @johnfahres  Feb 27

    @rockstarsmd nope living in Philly since the end on 2009. Hard to believe we've been here over 11 years now.

  • @rockstarsmd  Feb 24

    Sorry to hear about life's recent curveballs, brother, but lovely to see your name and fade nonetheless. I hope everything is on the up and up finally! Still in MD?

  • @johnfahres  Feb 24

    @vomvorton I'll check out that link. I'm really behind on FAWM this year. Real life threw some nasty curveballs at me and my wife, but we're getting through it. Finally sitting down and listening to everybody else's stuff while I try to spew out a few of my own.

  • @vomvorton  Feb 24

    Cheers for the comment blast! Re: "you all need to collaborate more often", we released an album together last year, feels like I'd be missing an opportunity if I didn't pass on the link right?

    https://vowlsounds.bandcamp.com/releases